Totalul afișărilor de pagină

vineri, 17 decembrie 2010

Prima vizita aici xD

Cu ce`ar trebui sa incep ? *laughs*
Helau, in primu` rand . Eu sunt Vex sau mai simplu, Cartoon *laughs* . Nu stiu nici eu de unde am poreclele astea, but anyway . Well, am 13 ani si ceva pe acolo :]] . 
Ador sa ascult metal si rock, uneori am zile in care ascult pop . Ca ex. de trupe preferate sau cantareti ar fi : 
- Metallica , Amy Lee, Evanescene , Nighwish , Nickeblack , 3 Doors Down , Linkin Park , Slash s.a . 
-Jesse McCartney , Shaina Twain , Train , Bruno Mars , Vescan ( Nu stiu daca il stiti ) . 
Finish cu muzica ! Imi place sa citesc, foarte mult . Ah, o ador pe Agatha Christie . Momentan citesc Ucigasul ABC, si imi place la nebunie ! 
Bun, v-am spus`o si pe asta . Asaa...Am o sora mai mare ( p.s . e deja logodita, deci mai am putin si ma scap de ea ) . *laughs* 
Ca materi la scoala imi place romana, engleza, desenu`, muzica , franceza etc . Cu mate` , da, mai imi place si asa din cand in cand, dar fizica o detest -.-" . Ah, mai imi place si biologia . *luv it* 
Am un catel, de fapt ador cateii, pe care-l cheama Ralphi  . *sweet, nu`i asa ? * 
Ah, si marea mea ambitie e sa plec din Romania, si sa ajung...in Japonia, Londra, Spania , Grecia etc . Si as vrea sa devin criminalista sau scriitoare :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu