Totalul afișărilor de pagină

luni, 20 decembrie 2010

Merry Christmas and a fucking happy New Year, guys xD !

Vineee Crăciunul, *yeeey* !
Ştiţi voi, luminiţe şi faza cu colindatu` >.< Atââât de interesant, nop ? Yeah, watheveeer ! Dacă tot vine această sărbătoare atăăăt de cul, tru` şi simpaticăăă, m-am gândit că n-ar strica să scriu în câteva rânduri ce mi-aş dori, poate trece "Moşul" pe aici *viseeez*
Deci, a început să ningă, aşa că nu-mi mai fac probleme, you know :]  Îmi dorea să ningă şi ei bine, s-a întâmplat ^^ . În primu` rând aş vrea o căciulită din aia funny de Moş Crăciun, cu ciucuraş şi de toate xD Apoi, aş mai vrea albumul al lui Michael Jackson intitulat "Michael" xD , şi aş mai vrea şi căăărţi *love them* şi multe, multe dulciuri . Mă rog, mi-aş dori şi o bluziţă simpatică ;)
Cam atât, poate că mai vreau eu ceva, dar n-am nimic in minte momentan *smile*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu